ÜGYINTÉZÉS

Ezen az oldalon a hivatalos ügyeid intézéséhez találsz segítséget. Ha nem találtad meg, amit kerestél, vagy nem egyértelmű valami, kérlek jelezd ITT, vagy a bejegyzés alatt megjegyzésként, hogy segíthessek Neked és legközelebb ez már ne legyen probléma másoknak sem.

Kulcs-Soft ügyviteli szoftverek

Kormányzati Portál


Kormányzati portál használatához - eTananyag


Szolgáltatások listája


Ügyfélkapu


Okmányiroda választó


Okmányiroda - időpontfoglalás


Ügyintézés - Adó- és járulékbevallás


Foglalkoztatási jogviszony lekérdezése - TAJ-nyilvántartással összefüggő szolgáltatások


Dokumentumok, iratminták


Kormányzati ügyfélszolgálat

Kormányablak




APEH


Számlaszámok


Adatlapok, igazolások, meghatalmazásminták



Magyar Államkincstár (MÁK)


Családtámogatás

Fogyatékossági támogatás

Energiaár-támogatás

Lakástámogatás
Babakötvény
PSZÁF
Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete

I. Panasz: az ügyfél pénzügyi szervezettel szembeni reklamációja, amelyet közvetlenül a szolgáltatóhoz nyújt be a fogyasztó.
II. Beadvány: jogszabálysértés gyanúja esetén az ügyfél pénzügyi szervezet eljárását kifogásoló, a Felügyelethez eljuttatott beadványa.
III. Tájékoztatás-kérés: az ügyfél pénzügyi szolgáltatással kapcsolatos kérdését a Felügyelet Ügyfélszolgálatához juttatja el, amelyet az megválaszol. Tájékoztatást az Ügyfélszolgálat elérhetőségein keresztül kérhet, illetve a tájékoztatás-kérés menüpontban közvetlenül, elektronikus úton tehet fel kérdést.


Földhivatalok

Bács-Kiskun Megyei

Baranya Megyei

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el a véleményedet, vagy ha kérdésed van a témával kapcsolatban, tedd fel!