Ezen az oldalon a hivatalos ügyeid intézéséhez találsz segítséget. Ha nem találtad meg, amit kerestél, vagy nem egyértelmű valami, kérlek jelezd ITT, vagy a bejegyzés alatt megjegyzésként, hogy segíthessek Neked és legközelebb ez már ne legyen probléma másoknak sem.
Kormányzati Portál
Kormányzati portál használatához - eTananyag
Szolgáltatások listája
Ügyfélkapu
Okmányiroda választó
Okmányiroda - időpontfoglalás
Ügyintézés - Adó- és járulékbevallás
Foglalkoztatási jogviszony lekérdezése - TAJ-nyilvántartással összefüggő szolgáltatások
Dokumentumok, iratminták
Kormányablak
APEH
Számlaszámok
Adatlapok, igazolások, meghatalmazásminták
Magyar Államkincstár (MÁK)
Családtámogatás
- Hirdetmények
- Családtámogatási nyomtatványok
- Családi pótlék
- Gyermekgondozási segély
- Méltányosságból megállapítható gyermekgondozási segély
- Gyermeknevelési támogatás
- Egyes családtámogatási és társadalombiztosítási ellátások közti választás szabályai
- Családi ellátás az EGT-tagállamokban
- Anyasági támogatás
- A gyermek születése esetén az apát megillető munkaidő-kedvezmény
- Az egyes családtámogatási ellátások összegei
- Diákhitelhez nyújtott célzott kamattámogatás
- Kismamabérlet
Energiaár-támogatás
- Energiaár-támogatás Ügyfélszolgálatok, postacímek
- Hirdetmények
- Egyedi igénylők ellenőrzése
- Szolgáltatók, társasházak ellenőrzése
Babakötvény
- Tudnivalók - állampolgároknak
- Start-számlát vezető bankok, szolgáltatók
- A kamatozásról
- Információk - számlavezetőknek
- Statisztikák
- Kincstári Start-értékpapírszámla
- Újrabefektetési formanyomtatvány
- Új információk
- Befektetési Szolgáltatási Üzletszabályzat 2011. 01. 1-jétől
- Értékpapír számítások
- Az állampénztári irodák elérhetőségei és bankszámla számai
- Kondíciók és díjak (Hirdetmény)
- Ügyféltájékoztató
- Kapcsolódó anyagok
- Tartós Befektetési Számla
- WebKincstár
- TeleKincstár
- Prémium Magyar Államkötvény
PSZÁF
Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete
Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete
I. Panasz: az ügyfél pénzügyi szervezettel szembeni reklamációja, amelyet közvetlenül a szolgáltatóhoz nyújt be a fogyasztó.
II. Beadvány: jogszabálysértés gyanúja esetén az ügyfél pénzügyi szervezet eljárását kifogásoló, a Felügyelethez eljuttatott beadványa.
III. Tájékoztatás-kérés: az ügyfél pénzügyi szolgáltatással kapcsolatos kérdését a Felügyelet Ügyfélszolgálatához juttatja el, amelyet az megválaszol. Tájékoztatást az Ügyfélszolgálat elérhetőségein keresztül kérhet, illetve a tájékoztatás-kérés menüpontban közvetlenül, elektronikus úton tehet fel kérdést.
Földhivatalok
Bács-Kiskun Megyei
Baranya Megyei
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Mondd el a véleményedet, vagy ha kérdésed van a témával kapcsolatban, tedd fel!